denemecevaplarözdebirtöderyks 2023dgs 2023ales
DOLAR
32,5559
EURO
34,9352
ALTIN
2.442,90
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul
Az Bulutlu
18°C
İstanbul
18°C
Az Bulutlu
Cumartesi Hafif Yağmurlu
16°C
Pazar Az Bulutlu
18°C
Pazartesi Az Bulutlu
18°C
Salı Az Bulutlu
18°C

2024 KPSS Türkçe Cümlede Anlam Testi Çöz-1

2024 KPSS Türkçe Cümlede Anlam Testi Çöz-1
A+
A-

2024 KPSS Türkçe Cümlede Anlam Testi Çöz-1. Cümlede Anlam Testi KPSS, Cümlede Anlam Testi KPSS Çıkmış Sorular, Cümlede Anlam Testi Çöz, KPSS Cümlede Anlam Testi PDF. Türkçe Cümlede Anlam Testi

KPSS Türkçe Cümlede Anlam Testi Çöz

ÖSYM sınav formatına uygun olarak uzman ekibimiz tarafından hazırlanan 2024 KPSS Türkçe Cümlede Anlam Testi Çöz deneme sınavı toplam 20 sorudan oluşmaktadır. Sınav için tahmini süre 20 dakikadır. KPSS Sözcük Yapısı Deneme Sınavı sonunda doğru ve yanlışlarınız görebilir, başarınızı ölçebilirsiniz.

KPSS PUAN HESAPLAMA

Konu ve KategoriSoru SayısıSüre
KPSS Türkçe Test Çöz20 soru20 dakika
Tüm KPSS Türkçe Testleri ÇözOnline Test Çöz SayfasıKPSS Çıkmış Sorular

KPSS Türkçe Cümlede Anlam Test Çöz - 1

Tebrikler - KPSS Türkçe Cümlede Anlam Test Çöz - 1 adlı sınavı başarıyla tamamladınız.Sizin aldığınız skor %%SCORE%% en yüksek skor %%TOTAL%%.Hakkınızdaki düşüncemiz %%RATING%%
Yanıtlarınız aşağıdaki gibidir.
Soru 1
Sanatta en iyiye ancak "iyi" denebilir. Aşağıdakilerden hangisi bu cümleyle anlam­ca aynı doğrultudadır? 
A
İyi yapıtlar özgün imzaların ürünüdür
B
En iyiye ulaşmak her sanatçının temel göre­vidir.
C
Sanatta mükemmele ulaşmak imkânsızdır.
D
Güzel yapıtlara ancak büyük sanatçılar ula­şabilir.
E
Kusursuz yapıtlar geleceğe kalır.
1 numaralı soru için açıklama 
Verilen cümle "Sanatta mükemmele ulaşmak imkânsızdır." cümlesi ile anlam­ca aynı doğrultudadır.
Soru 2
(I) II. Dünya Savaşı yıllarının Türkiye’sinde, ekmek ve şeker karneye bağlanmıştı. (II) Bu yokluk ortamında, ressamın temel malzemeleri olan tuval ve boya bulunamıyordu. (III) Yurt dışından gelen sanat kitapları ve dergilerine ulaşmak da imkânsızdı. (IV) Ama bu mahrumiyet zamanlarında bile ressamlarımız hayranlık uyandıran bir gayretle sanatlarını yaşattılar. (V) Bu çabalar, daha sonraki yıllarda oluşturulacak ölümsüz eserlerin yolunu açtı. Bu parçadaki numaralandırılmış cümlelerin hangilerinde öznellik söz konusudur?
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
2 numaralı soru için açıklama 
IV. cümledeki “hayranlık uyandıran” ve V. cümledeki “ölümsüz eserlerin” ifadesi yorum içerdiği için öznel yargılardır. Cevap E
Soru 3
(I) Fotoğrafın olmadığı dönemlerde duvar resimleri, kendi izlenimlerine veya görenlerin anlatımına, bazen de hayal gücüne dayanarak sanatçıların bir şehrin yahut bir nesnenin resmini yapmasıyla oluşurdu. (II) On sekizinci yüzyılda Anadolu’nun çeşitli yerlerinde eserler veren sanatçılar evlerin, camilerin ve şadırvanların duvarlarına en çok İstanbul’u ve gemileri resmederdi. (III) İstanbul’un günümüzde olduğu gibi o dönemde de güzelliğiyle bir çekim merkezi olması, sanatçıların resimlerinde onu işlemelerinde başlıca etkendi. (IV) Deniz ve dolayısıyla gemi, denizden uzak yerlerde yaşayan Anadolu insanları için her zaman ilgi duyulan konuların başında gelirdi. (V) Ancak sanatçıların hayal gücü ve coşkuları İstanbul ve gemilerle sınırlı kalmadı ve bunlara ağaçlar arasında bir yel değirmeni, şırıl şırıl akan bir dere ve antik kent kalıntıları gibi konular da eklendi. Duvar resimlerine ilişkin bu parçada numaralanmış cümlelerle ilgili olarak aşağıdakilerden hangisi yanlıştır?
A
I. cümlede, sanatçıların beslendiği kaynaklardan bahsedilmiştir.
B
II. cümlede, ağırlıklı olarak nelerin konu edildiği belirtilmiştir.
C
III. cümlede, sanatçıların konu tercihinin nedenine değinilmiştir.
D
IV. cümlede, Anadolu coğrafyasının bu resimlere etkisi açıklanmıştır.
E
V. cümlede, konularındaki çeşitlenme üzerinde durulmuştur
3 numaralı soru için açıklama 
I. cümlede yer alan “… duvar resimleri, kendi izlenimlerine veya görenlerin anlatımına, bazen de hayal gücüne dayanarak…” sözüyle sanatçıların beslendiği kaynaklar belirtildiğinden A, II. cümlede yer alan “… eserler veren sanatçılar evlerin, camilerin ve şadırvanların duvarlarına en çok İstanbul’u ve gemileri resmederdi.” yargısıyla ağırlıklı olarak nelerin konu edindiği belirtildiğinden B, III. cümlede yer alan “… o dönemde de güzeliğiyle bir çekim merkezi olması…” sözüyle sanatçıların konu tercihinin nedenine değinildiğinden C, V. cümlede yer alan “… İstanbul ve gemilerle sınırlı kalmadı ve bunlara ağaçlar arasında bir yel değirmeni, şırıl şırıl akan bir dere ve antik kent kalıntıları gibi konular da eklendi.” yargısıyla konularındaki çeşitlenme üzerinde durulduğundan E seçenekleri, numaralanmış cümlelerle ilgili olarak doğrudur. Ancak IV. cümlede Anadolu coğrafyasının bu resimlere etkisi değil, denizden uzak yaşayan Anadolu insanı için deniz ve geminin her zaman ilgi duyulan konuların başında geldiği açıklandığından D seçeneği, IV. cümleyle ilgili olarak yanlıştır. Cevap D
Soru 4
(I) Sanatçı bu yapıtında, öteki yapıtlarından de­ğişik bir yöntem izleyerek bireylerin gündelik ya­şamdaki çatışmalarını anlatmaktan kaçınıyor (II) O, bu yapıtında çok farklı bir düşünceden yo­la çıkarak yazdıklarını, dünün bugünü, bugünün de yarını aydınlatacağı düşüncesine dayandırı­yor. (III) Bunun için de kent ve köy yaşamından değişik kesitler sunuyor. (IV) Kurmacasal öğele­rin dışına çıkmadan gerçekçi karakterler çiziyor (V) Bu tutumuyla okuyucuyu, derinden etkileyen renkli bir roman ortamına taşıyor.Bu parçadaki numaralanmış cümlelerden han­gisiyle "Sanatçı, kimi durumlarda tarihçinin göre­vini de üstlenen bir yaklaşım içinde olur." cümle­si arasında anlamca bir ilişki kurulabilir?
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
4 numaralı soru için açıklama 
"Sanatçı, kimi durumlarda tarihçinin göre­vini de üstlenen bir yaklaşım içinde olur." cümle­si arasında anlamca II. cümle ilişkilendirilebilir.
Soru 5
Aşağıdaki cümlelerin hangisinde "takdir etme, beğenme" söz konusu değildir? 
A
Tüm bestecilere parmak ısırtacak nitelikte bir şarkıydı dinlediğimiz.
B
Filmde sinema tekniğinin tüm olanaklarından yararlanılmış, yönetmene helal olsun!
C
Bu kitaptan tüm okurlar yararlanabilir, aranı­lan her şeyi onda bulmak mümkün.
D
Yazar, bu son eserinde yanlış Batılılaşmanın birey üzerindeki olumsuz etkilerinden söz ediyor.
E
Şiirlerinde kullandığı yapmacıksız dil, okuyu­cuların ilgisini canlı tutuyor.
5 numaralı soru için açıklama 
Yazar, bu son eserinde yanlış Batılılaşmanın birey üzerindeki olumsuz etkilerinden söz ediyor cümlesinde takdir etme, beğenme söz konusu değildir
Soru 6
(I) Yunanlılar insan vücudunu tasvir etme konusunda hayranlık uyandıran bir ölçü ortaya koydular. (II) Klasik Dönem heykeltıraşları insan vücudunu gerçekçi ve doğal görünüşüyle betimleme sanatını mükemmel hâle getirdiler. (III) Bu dönem heykelleri güzellik ve durağanlıklarıyla dikkat çekiyordu. (IV) Zamanla yüz ifadelerini ve duyguları gösterme konusunda maharet kazandılar ve ünlü insanların tanınabilir portrelerini yapmaya başladılar. (V) Arkaik Dönem’de ise basit, geleneksel tarzda ve Mısır sanatını taklit ederek heykellerini oluşturdular. (VI) Bu heykellerdeki figürler sol bacak önde, kollar iki yanda olmak üzere ayakta dimdik durur hâlde, yüzde de hafif bir tebessümle betimlendiler. Bu parçadaki numaralanmış cümlelerin hangisinden sonra düşüncenin akışına uygun olarak “Bu konudaki yeteneklerini göstermek için Tanrı figürleri ve spor etkinliğinde bulunan ünlü erkek figürlerini, özellikle gladyatörleri kullandılar.” cümlesi getirilebilir?
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
6 numaralı soru için açıklama 
IV. cümlede “ünlü insanların tanınabilir portrelerini...” ifadesinden yola çıkılarak soru kökünde verilen cümlenin IV. cümleden sonra gelmesi gerektiği anlaşılmaktadır. Soru kökündeki “Tanrı figürleri, ünlü erkek figürleri, gladyatörler” IV. cümlenin örnekleridir. Cevap D
Soru 7
Her ressam, aynı doğa parçasını tuvaline farklı biçimlerde yansıtır _______ .Bu cümlenin sonuna, düşüncenin akışına gö­re aşağıdakilerden hangisinin getirilmesi uy­gun olmaz?
A
Doğa, her sanatçı için değişmez bir konu ala­nıdır.
B
Çünkü olaylara, durumlara bakış açısı sanat­çıdan sanatçıya değişir.
C
Bu, aynı zamanda biçemle ilgili bir durumdur
D
Bunda sanatçının doğayı algılama biçiminin etkisi vardır.
E
Bunu, yaratıcılığın bir gereği sayabiliriz.
7 numaralı soru için açıklama 
"Doğa, her sanatçı için değişmez bir konu ala­nıdır." getirilmesi uy­gun olmaz.
Soru 8
(I) Aslında nefis bir aşk hikâyesidir "İbiş'in Rüyası". (II) Tarık Buğra'nın üslubuyla güçlenen, Hatice'yi mükemmel bir sıcaklıkla canlandıran... (III) Ama, bir noktada yorulan, kestirmeye giden bir acelecilikle sonuna çabuk ulaşan tuhaf bir çalışma. (IV) Konusunu ünlü tiyatrocumuzun haya- tından alması ise oldukça ilginç. (V) Sıkılmadan okuduğum kitaplardan biri. Bu parçada numaralanmış cümlelerin hangi­sinde sözü edilen yapıtla ilgili olumsuz bir eleştiri yapılmıştır? 
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
8 numaralı soru için açıklama 
III. cümlede olumsuz bir eleştiri yapılmıştır.
Soru 9
Aşağıdaki cümlelerin hangisinde bir "sezgi ya da tahmin" söz konusu değildir?
A
Bu konuda kararsız olduğunu sözlerinden anlamıştım.
B
Tatilimin zehir olacağını biliyordum.
C
Sakat rolü yapan dilencilerin bizden daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum.
D
Düğün günü, mutluluğunu yüzünden oku­muştum.
E
Sınavda matematik sorularının en zorlarını bile yapabilmiş.
9 numaralı soru için açıklama 
"Sınavda matematik sorularının en zorlarını bile yapabilmiş." cümlesinde "sezgi ya da tahmin" söz konusu değildir.
Soru 10
(I) Sanatına onun kadar bağlı kalmış bir yazar az bulunur. (II) Başlangıçta ne ise bugün de odur. (III) Yapıtını; yolundan hiç sapmayarak, inandığından vazgeçmeyerek ortaya koymuştur. (IV) Eserlerinde nesnellikten hiç ayrılmamıştır. (V) Onu iyice tanımak isteyen, yapıtlarını dikkatle okumalıdır. Bu parçada numaralanmış cümlelerin hangi­sinde bir "öneri"ye yer verilmiştir? 
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
10 numaralı soru için açıklama 
V. cümlede öneriye yer verilmiştir?
Soru 11
(I) 19. yüzyılın başlarında Osmanlı donanmasında eğitimini tamamlayamamış leventlerin çok olması denizcilikte ileri olan kimi ülkelerin iştahını kabartmıştı. (II) Osmanlı, düşmanın güçlü atışlar yapan büyük yelkenli gemilerine karşı koymak üzere kadırgalarını güçlendirmeye çalışıyordu. (III) Donanmaya mali desteği arttırmak maksadıyla olağanüstü tedbirler alınmış, eyalet merkezlerine elçiler gönderilmişti. (IV) Elçilerin getirdikleri mektupların içeriklerinden; onların söz ve tavırlarından halk pek hoşlanmamıştı. (V) Osmanlı’nın denizdeki rakipleri, ticaret yollarının kesilmesi hâlinde Osmanlı donanmasına öldürücü darbenin vurulacağını düşünüyordu. Bu parçadaki numaralanmış cümlelerin hangisinde neden - sonuç ilişkisi yoktur?
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
11 numaralı soru için açıklama 
I. cümlede denizcilikte ileri giden ülkelerin iştahının kabarmasının nedeni olarak Osmanlı donanmasında leventlerin çok olması, II. cümlede kadırgaların güçlendirilmeye çalışılmasının nedeni olarak büyük yelkenli gemilere karşı koymak, III. cümlede eyalet merkezine elçiler gönderilmesinin nedeni olarak mali desteğin arttırılması, V. cümlede ticaret yollarının kesilmesinin nedeni olarak Osmanlı donanmasına öldürücü darbenin vurulması gösterilmiştir.Cevap D
Soru 12
Bir yazar şöyle diyor: "Düşüncenin canı kısa söz­de, onun yoğun anlatımındadır."Bu cümlede anlatılmak istenen aşağıdakiler­den hangisidir?
A
Derinliği olmayan düşünceler daha kolay an­laşılabilir.
B
Güçlü anlatım, sağlam bir düşünce yapısı ge­rektirir.
C
Bir düşünceyi özetlerken ana noktalar üzerin­de durmak gerekir.
D
Sözü uzatmak, anlatımı gereksiz sözlerle doldurmak düşünceyi gölgeler.
E
Kısaltılarak anlatılan bir düşünceyi, hemen herkes anlayabilir.
12 numaralı soru için açıklama 
Anlatılmak istenen Sözü uzatmak, anlatımı gereksiz sözlerle doldurmak düşünceyi gölgelerdir.
Soru 13
(I) Ataç, batmış bir imparatorluğun bize bıraktığı katı gericiliğe karşı ödünsüz bir Cumhuriyet aydınıdır. (II) Halk şiirlerimizi de divan şiirimizi de çok iyi bilir. (III) Ancak, hayranı olduğu klasik Fransız şiirinin tekdüzeliğini görmez, inadına bizimki tek- düzedir, der. (IV) Onların Latinceden onca etkilemelerine aldırmaz da bizim Osmanlıcaya fena sinirlenir. (V) Zigzaglı kişiliği, kaprislerine göre değişen yargıları, onun başarısına gölge düşürmüştür. Bu parçada numaralanmış cümlelerin hangi­sinden başlanarak sözü edilen yazarla ilgili "olumsuz eleştiriler" sıralanmıştır? 
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
13 numaralı soru için açıklama 
III. cümlede olumsuz eleştiriler sıralanmıştır.
Soru 14
(I) Nasrettin Hoca fıkralarında hoca; bazen karısının kocası, bazen kendisiyle uğraşan kişinin komşusu, bazen de meseleleri halleden kadı olarak okurun karşısına çıkar. (II) Hoca, toplumda soruna yol açan ancak gücünden dolayı alt edilemeyen kişilerle mücadele eder. (III) Halk da böylece Nasrettin Hoca’nın şahsında o kişilerle baş etmiş olur. (IV) Ancak Türkiye’de kendisine atfedilen fıkralarda Nasrettin Hoca’nın siyasi erke ya da figüre karşı geldiğini  göremiyoruz. (V) O, Timur’dan sonraki dönemlerde kimlerin alt edileceği konusunda bize ipucu veren değil, komşusu veya karısıyla uğraşan bir tip olarak gösteriliyor. Bu parçada numaralanmış cümlelerle ilgili aşağıdakilerden hangisi yanlıştır?
A
I. cümlede, hocanın fıkralarda üstlendiği roller sıralanmıştır
B
II. cümlede, fıkraların genel içeriğinden söz edilmiştir
C
III. cümlede, toplumun hoca ile özdeşleşmesine değinilmiştir
D
IV. cümlede, fıkralarla ilgili bir saptamada bulunulmuştur
E
V. cümlede, hocanın gelenekle kurduğu ilişkiden bahsedilmiştir.
14 numaralı soru için açıklama 
V. cümlede Nasrettin Hoca’nın siyasi konulardan uzak durduğu, daha çok sosyal konular üzerine odaklandığı ifade edilmiştir. Cümlede hocanın gelenekle kurduğu ilişkiye yer verilmiştir. Cevap E
Soru 15
(I) II. Dünya Savaşı yıllarının Türkiye’sinde, ekmek ve şeker karneye bağlanmıştı. (II) Bu yokluk ortamında, ressamın temel malzemeleri olan tuval ve boya bulunamıyordu. (III) Yurt dışından gelen sanat kitapları ve dergilerine ulaşmak da imkânsızdı. (IV) Ama bu mahrumiyet zamanlarında bile ressamlarımız hayranlık uyandıran bir gayretle sanatlarını yaşattılar. (V) Bu çabalar, daha sonraki yıllarda oluşturulacak ölümsüz eserlerin yolunu açtı. Bu parçadaki numaralandırılmış cümlelerin hangilerinde öznellik söz konusudur?
A
I ve III
B
II ve III
C
I ve IV
D
II ve V
E
IV ve V
15 numaralı soru için açıklama 
IV. cümledeki “hayranlık uyandıran” ve V. cümledeki “ölümsüz eserlerin” ifadesi yorum içerdiği için öznel yargılardır. Cevap E
Soru 16
Ekolojik tarımda amaç, sadece sağlıklı ürün elde etmek değil; aynı zamanda doğal kaynakların verimli kullanılmasını sağlamak ve biyolojik çeşitliliğin azalmasını engellemektir. Aşağıdakilerden hangisi bu cümleyle anlamca aynı doğrultudadır?
A
Ekolojik tarım, doğal kaynaklar kadar yapay kaynakları da kullanarak ürün verimini artırmayı amaçlar.
B
Çevreye duyarlı tarım politikası, doğal ürün çeşitliliğinin korunmasını gerektirir.
C
Ekolojik tarım; doğayı etkili kullanmayı, canlı türlerini korumayı ve sağlığa yararlı üretim yapmayı hedefler.
D
Sağlıklı yaşam için farklı doğal kaynaklardan elde edilen ürünler tüketilmelidir
E
Biyolojik çeşitliliğin ve doğal kaynakların azalması, ekolojik tarımı yok eder
16 numaralı soru için açıklama 
Cümlede ekolojik tarımın doğal kaynakları verimli kullanmayı ve biyolojik çeşitliliğin azalmasını engellemek olduğu ifade edilmiş, C seçeneğinde de aynı yargı “doğayı etkili kullanma”, “canlı türlerini koruma” ve “sağlığa yararlı üretim yapma” ifadeleriyle yinelenmiştir. Cevap C
Soru 17
Bu sanatçımız kendisine söylenen: "Eline sağlık, resimlerin çok güzel olmuş." türünden basmakalıp sözlerin kendisine bir şey kazandırmayacağına inanır. Çünkü ______ . Bu cümlenin sonuna, düşüncenin akışına göre aşağıdakilerden hangisinin getirilmesi uygun olmaz?
A
o, yapıtın biçim ve içerik yönünden eleştirilmesinden yanadır.
B
onun için önemli olan, yansıtmak istediklerinin anlaşılıp anlaşılmadığıdır.
C
onun için sanat, insanları etkileme, belirli duygularla donatma işidir.
D
o, eleştirinin işlevsel bir nitelik taşımasını ister.
E
o, yöneltilen eleştiriler doğrultusunda kendisini geliştirecektir.
17 numaralı soru için açıklama 
"onun için sanat, insanları etkileme, belirli duygularla donatma işidir." getirilmesi uygun olmaz.
Soru 18
Yahya Kemal: "Şiir, düşünceyi duygu hâline ge­tirinceye kadar yoğurmaktır." der.Ozanın, bu sözüyle anlatmak istediği düşün­ceyi içeren cümle aşağıdakilerden hangisidir?
A
Şiirin etki gücü, içerdiği düşünceye bağlıdır.
B
Şiir, duyguların toprağını besleyip zenginleştirir.
C
Şiirde düşüncenin payı duygudan daha fazla dır.
D
Duygular, şiirle etkili bir biçimde anlatılır.
E
Şiir, düşüncenin, duyguların öz suyunda turnesiyle oluşur.
18 numaralı soru için açıklama 
Anlatmak istediği düşün­ceyi içeren cümle "Şiir, düşüncenin, duyguların öz suyunda turnesiyle oluşur."
Soru 19
(I) Jules Verne'in serüven tutkusu, denizcilik, ta­rih, coğrafya gibi alanlardan aldığı öğelerle bes­lenerek yazdıklarının çekirdeğini oluşturur. (II) Sayısı iki yüze yaklaşan romanları çeşitli bilim dalları üzerine temellenmiştir. (III) Yazar bu bilirr dallarına ilişkin bilgilerini, saatlerini geçirdiği kütüphanelerdeki binlerce kitaba borçludur. (IV) Hiçbir bilim dalında uzman olmadığı hâlde yaşa­dığı dönemdeki her türlü gelişmeyi ve değişmeyi yakından izler. (V) Böylece hem çağını çok iyi ta­nır hem de çağının getirdiği yenilikleri özümse­yerek geleceğe yönelik öngörülerde bulunur.Bu parçadaki numaralı cümlelerden hangileri anlamca birbirine en yakındır?
A
II. ve IV.
B
I. ve II.
C
III. ve V.
D
I. ve IV.
E
IV. ve V.
19 numaralı soru için açıklama 
I. ve II. anlamca birbirine en yakındır.
Soru 20
"(I) Sabırlı bir insan değildi, dostum. (II) Buna rağmen sabırsızlığı göze batmazdı. (III) Sevdirirdi kendini. (IV) Tanışan, insan böyle olmalı, derdi mutlaka. (V) Ben onu tanıyalı, iki ay olmuştu..." diyen birisi hangi cümlede kendince bir yorumlamaya gitmemiştir? 
A
I
B
II
C
III
D
IV
E
V
20 numaralı soru için açıklama 
V. cümlede kendince bir yorumlamaya gitmemiştir.
Sınavı tamamlamak için butona tıklayınız, yanlışlarınız gösterilecektir. Sonuçları al.
20 tamamladınız.

KPSS ÇIKMIŞ SORULAR

KPSS ATAMA PUANLARI

Bunları da incele!

ETİKETLER: ,
Yorumlar

nineteen − six =

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.